WATS on kannustaja -seura 2019!

21.2.2019

Wasa Team Skaters on valittu KPO:n kannustajat -seuraksi vuodelle 2019. Valinta tarkoittaa sitä, että jos sinulla, sukulaisillasi, ystävilläsi on S-etukortti, voit liittyä WATSin kannustajaksi. Kannustajat-toiminnassa kerätään omilla S-ryhmän ostoilla rahaa suosikkiseuralle, osallistua voivat kaikki S-ryhmän asiakasomistajat. Seuran kannustajaksi liittyneet tukijat keskittävät ostonsa S-ryhmän toimipaikkoihin ja ostosten perusteella määräytyy tukisumma,  joka maksetaan seuralle. Kannustajaksi liittyminen ei vaikuta omaan bonukseen vaan kukin kannustaja saa edelleen ostoista itselleen kertyneen bonuksen normaalisti ja tukisumma on osuuskaupan maksama lisäetu, joka maksetaan seuralle. KPO maksaa seuralle kerrytetyn tuen helmikuussa 2020.

Kannustajiin ilmoittaudutaan osoitteessa www.s-kanava.fi/kpo omalla S-kanavalla. Asiakasomistajatalouden pääjäsen (=jonka nimellä asiakasomistajaposti tulee) kirjautuu omilla tiedoillaan ja valitsee kannatettavan seuran. Näin koko perheen ostot tukevat seuraa.

Liitteenä ja alla tarkemmat ohjeet kirjautumiseen. Tätä saa myös jakaa kaikille mahdollisille tukijoille.

Asiaa koskien myös video