WATS valittu KPO:n kannustajat -seuraksi vuodelle 2024

12.2.2024

Wasa Team Skaters on valittu KPO:n kannustajat -seuraksi vuodelle 2024. Valinta tarkoittaa sitä, että jos sinulla, sukulaisillasi, ystävilläsi on S-etukortti, voit liittyä WATSin kannustajaksi. Kannustajat-toiminnassa kerätään omilla S-ryhmän ostoilla rahaa suosikkiseuralle, osallistua voivat kaikki S-ryhmän asiakasomistajat. Seuran kannustajaksi liittyneet tukijat keskittävät ostonsa S-ryhmän toimipaikkoihin ja ostosten perusteella määräytyy tukisumma, joka maksetaan seuralle. Kannustajaksi liittyminen ei vaikuta omaan bonukseen vaan kukin kannustaja saa edelleen ostoista itselleen kertyneen bonuksen normaalisti ja tukisumma on osuuskaupan maksama lisäetu, joka maksetaan seuralle. KPO maksaa seuralle kerrytetyn tuen tammikuussa 2025.

Kannustajiin ilmoittaudutaan osoitteessa www.kpokannustajat.fi omalla S-kanavalla. Asiakasomistajatalouden pääjäsen (=jonka nimellä asiakasomistajaposti tulee) kirjatuuu omilla tiedoillaan ja valitsee kannatettavan seuran. Näin koko perheen ostot tukevat seuraa. Tätä saa myös jakaa kaikille mahdollisille tukijoille!

Liittyminen on helppoa eikä vie aikaa kuin pienen hetken! Huom! Kannustajat-ohjelma on voimassa vuoden kerrallaan, joten vaikka olisitkin viime vuonna kannattanut WATSia, ei se ole enää voimassa, vaan rekisteröinti täytyy uusia.

Lisätietoja niina.hintikainen@gmail.com