Kokeilukerrat kilpaileviin joukkueisiin

17.3.2022

On jälleen vuosittaisten joukkuehakujen aika! Etsimme uusia luistelijoita seuramme kaikkiin kilpaileviin joukkueisiin. Tervetuloa kokeilemaan luistelua kanssamme!

Tulokkaat, Islet Sweethearts

Islet Sweethearts on seuran nuorin kilpaileva joukkue, joka kilpailee tulokassarjassa. Iältään joukkueen luistelijat ovat noin 7–12-vuotiaita. Tulokkaissa kehitetään aiemmin opittuja perusluistelutaitoja ja harjoitellaan yhdessä muodostelmaluistelun perusteita sekä joukkueena toimimista. Aiempaa muodostelmaluistelutaustaa ei vaadita.

Kokeilukerta joukkueeseen järjestetään maanantaina 28.3.2022 klo 19.00–19.45 Vaasan Sähkö Areenan harjoitushallissa 3.

Jos luistelu Islet Sweethearts -joukkueessa kiinnostaa, ota yhteyttä joukkueen vastuuvalmentajaan Jenna Majaharju⁩un: jenna.majaharju(at)gmail.com

Noviisit, Islet Seastars

Islet Seastars kilpailee tavoitteellisesti kansallisessa noviisisarjassa. Joukkueen luistelijat ovat iältään noin 9–14-vuotiaita. Noviiseissa luistelevalla tulee olla vahva perusluistelupohja. Aiempaa muodostelmaluistelutaustaa ei vaadita.

Kokeilukerta joukkueeseen järjestetään tiistaina 29.3.2022 klo 17.00–18.00 Vaasan Sähkö Areenan harjoitushallissa 3.

Jos luistelu Islet Seastars -joukkueessa kiinnostaa, ota yhteyttä joukkueen vastuuvalmentajaan Milja Riihiluomaan: milja.riihiluoma(at)hotmail.com

Juniorit, Islet Secrets

Islet Secrets kilpailee tavoitteellisesti kansallisessa juniorisarjassa. Joukkueen luistelijat ovat iältään noin 14–19-vuotiaita. Junioreissa luistelevalla on vahva luistelutausta ja kokemusta kilpailemisesta. Aiempaa muodostelmaluistelutaustaa ei vaadita.

Kokeilukerta joukkueeseen järjestetään tiistaina 29.3.2022 klo 18.00–19.00 Vaasan Sähkö Areenan harjoitushallissa 3.

Jos luistelu Islet Secrets -joukkueessa kiinnostaa, ota yhteyttä joukkueen vastuuvalmentajaan Camilla Sundgreniin: camilla.sundgren(at)engelco.fi

Seniorit, Islet Sensations

Islet Sensations kilpailee kansallisessa seniorisarjassa. Luistelijat ovat iältään yli 17-vuotiaita. Joukkue koostuu aktiivisen kilpailu-uransa lopettaneista luistelijoista.

Joukkueeseen ei järjestetä erillistä kokeilukertaa, vaan kiinnostuneet voivat olla suoraan yhteydessä valmentaja Laura Airioon: airiolaura(at)gmail.com

Aikuiset, Islet Silverswans

Islet Silverswans on yli 18-vuotiaiden aikuisjoukkue. Joukkueeseen liittyminen ei vaadi aikaisempaa luistelutaustaa, mutta luistelun perusteiden tulee olla hallussa.

Joukkueeseen ei järjestetä erillistä kokeilukertaa, vaan kiinnostuneet voivat olla suoraan yhteydessä valmentaja Laura Airioon: airiolaura(at)gmail.com

Lisätietoja joukkueista löydät sivupalkin joukkueet-välilehdeltä!