Kutsukilpailumenestystä Seinäjoelta

5.12.2021

Islet Silverswans
Islet Secrets

Seuramme joukkueet osallistuivat Seinäjoen taitoluistelijoiden järjestämään Seinäjoki Synchro -kutsukilpailuun lauantaina 4. joulukuuta.

Seuramme aikuisjoukkue Islet Silverswans onnistui kilpailusuorituksessaan upeasti. Joukkue voitti oman sarjansa pisteillä 48,58 (MUPI). Sarjassa kilpaili yhteensä kuusi joukkuetta.

Juniorijoukkue Islet Secrets luisteli kilpailussa perusvarman harkkasuorituksen. Joukkue kohtasi kiJoukkue sai ohjelmastaan pisteitä 59,40 (MUPI) ja sijoittui kilpailussa upeasti hopealle. Sarjassa kilpaili yhteensä kuusi joukkuetta.

Myös seuran noviisit, Islet Seastars, ja tulokkaat, Islet Sweethearts, osallistuivat kilpailuihin. Noviisit luistelivat ohjelmansa Taistelu jäävuoren puolesta tunteikkaasti, mutta viime hetken sairastumisista johtuen joukkue ei yltänyt parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Islet Seastars sai ohjelmastaan pisteitä 48,64 (MUPI) ja sijoittuivat kovatasoisessa kilpailussa sijalle 6/6.

Tulokkaat luistelivat iloisen ja onnistuneen suorituksen Taikalamppu -ohjelmallaan. Joukkue sai ohjelmastaan pisteitä 35,00 (MUPI) ja sijoituksen 6/8.