Kilpailukausi avattiin Lappeenrannassa 19.-20.11.2022

22.11.2022

Viime viikonloppuna luisteltiin kauden ensimmäiset kilpailut Lappeenrannassa Saimaan Muodostelmaluistelijoiden järjestämänä. Kilpailuun osallistuivat seuran joukkueista Islet Silverswans, Islet Secrets ja Islet Seastars. Kaikki onnistuivat tekemään jäällä puhtaat suoritukset!

Islet Silverswans onnistui tuomaan jäälle menevän ja perusvarman ohjelman, joka toi joukkueelle 7. sijan ja pisteet 45.77 (MuPi-arviointi).

Islet Secrets teki jäällä vauhdikkaan ohjelmansa onnistuneesti ja hyvällä fiiliksellä. Suoritus ei kuitenkaan teknisten tasojen osalta mennyt parhaalla mahdollisella tavalla, sillä joukkue ei saanut kaikkia tavoiteltuja teknisiä tasoja läpi. Joukkue sijoittui kovatasoisessa kilpailussa sijalle 9 saaden pisteitä 40.37 (ISU-arviointi).

Islet Seastars luisteli salaperäisen ja vauhdikkaan agenttiohjelmansa upeasti. Suoritus oli siisti ja varma. Onnistuminen toi tiukassa kilpailussa 4. sijan ja pisteitä 56.19 (MuPi-arviointi).

Tällä viikolla joukkueet ovat jatkaneet ahkeraa harjoittelua ja kääntäneet katseet kohti seuraavia kilpailuja, jotka luistellaan Kangasalla 11. joulukuuta!