Luistelukoulu

Ilmoittautuminen

Luistelukoulu on suunnattu yli 3-vuotiaille lapsille. Luistelukoulussa harjoitellaan taitoluistelun perusteita leikin lomassa. Jokaisella harjoituskerralla on oma teema (esimerkiksi viidakon eläimet tai meriseikkailu), jonka ympärille harjoitukset rakentuvat. Luistelukoulussa lapset jaetaan ryhmiin taitotason mukaan niin, että jokaisella lapsella on ryhmä, jossa on mukava harjoitella.

Luistelukouluun tullessa ei tarvitse vielä osata luistella - harjoituksissa on koulutetut valmentajat ja useampi apuohjaaja varmistamassa, ettei yksikään lapsi jää huomioimatta.

Mukaan pääsee hyvin myös kesken kauden ja kokeilemaan on mahdollista tulla koska vain!

Lisää hyödyllistä tietoa ja ohjeita luistelukouluun saat täältä.

Ilmoittautuminen ja kokeilukerta:

Lapsi voi tulla kokeilemaan luistelukoulussa luistelua ilmaiseksi. Erillistä ilmoittautumista kokeilemaan ei tarvita, mutta mikäli sinulla on jotain kysyttävää, voit olla yhteydessä valmentaja Marianna Kivirantaan sähköpostitse.

Luistelukouluun ilmoittautuminen tapahtuu MyClubissa osoitteessa www.wasateamskaters.myclub.fi. Jos lapsi ei ole aikaisemmin luistellut Wasa Team Skatersissä, tulee aluksi luoda uusi käyttäjätunnus. Valitse käyttäjätunnuksen luomisen yhteydessä ryhmäksi Luistelukoulu. Kun olet tehnyt tunnuksen MyClubiin, avaa Tapahtumat -osio ja etsi "Ilmoittatuminen luistelukouluun kaudelle 2023–2024". Vinkki: muuta tapahtumien näkymä kalenterista listaksi, niin löydät ilmoittautumisen helposti!

Luistelukoulu harjoittelee 7.1.2024 alkaen sunnuntaisin klo 10.30-11.15 Vaasa Sähkö Areenalla

Valmentajat:

Marianna Kiviranta

Jenna Majaharju

Apuvalmentajat: Nanna Hintikainen, Avigail Hong, Max Pada, Alma Rantamäki, Aili Hautero

Lisätietoja ryhmästä:

mariannakiviranta(at)gmail.com