Islet Sunshines - Pikkutulokkaat

Pikkutulokkaat Islet Sunshines

Islet Sunshines on seuran uusi  tulokasjoukkue, joka on perustettu kaudelle 2022–2023! Islet Sunshines tarjoaa uusille luistelijoille matalan kynnyksen tulla mukaan muodostelmaluistelujoukkueen toimintaan.

Joukkue on tarkoitettu noin 6–12-vuotiaille lapsille, jotka osaavat jo luistelun perusteita.

Joukkue harjoittelee kahdesti viikossa muodostelmaluistelun elementtejä, helppoa kilpailuohjelmaa ja toimimaan yhdessä joukkueena. Joukkueessa otetaan ensiaskelia joukkueena luisteluun ja yhdessä tekemiseen sekä antaa valmiudet muodostelmaluistelijan polulla etenemiseen.

Muodostelmaluistelun ja joukkuetaitojen isäksi joukkue harjoittelee monipuolisesti perusluistelua, hyppyjä ja piruetteja unohtamatta muita liikuntataitoja ja hauskanpitoa.

Kaudella 2023-2024 joukkuetta ei nähdä kilpailuissa, mutta joukkue esiintyy seuran tapahtumissa.

Joukkuueen esiintymisohjelman teema: Helinäkeiju

Joukkueeseen otetaan uusia luistelijoita koko kauden ajan! Ota rohkeasti yhteyttä ja tule kokeilemaan!

Valmentajat:

Emilia Pietikäinen, Hannamaari Palmu, Nanna Hintikainen