Kehitysryhmä Little Islets

Kehitysryhmä Little Islets on seuramme ensimmäinen varsinainen muodostelmaluisteluryhmä, johon siirrytään luistelukoulun jälkeen. Ryhmä on tarkoitettu noin 4–9-vuotiaille lapsille, joilla on jo hieman perusluistelutaitoa. Ryhmässä pärjää hyvin, kun luistelukoulussa opitut perusteet ovat hallussa.

Ryhmässä harjoitellaan monipuolisesti perusluistelua, yksinluistelutaitoja sekä tutustutaan muodostelmaluistelun alkeisiin. Ryhmä harjoittelee jäällä ja oheisissa kerran viikossa. Ryhmän tarkoituksena on antaa valmiudet muodostelmaluistelijan polulla etenemiseen. Kehitysryhmästä on mahdollista pyrkiä kilpailevaan tulokasjoukkueeseen.

Ilmoittautuminen ja kokeilukerta:

Lapsi voi tulla kokeilemaan kehitysryhmässä luistelua ilmaiseksi. Erillistä ilmoittautumista kokeilemaan ei tarvita, mutta mikäli sinulla on jotain kysyttävää, voit olla yhteydessä valmentaja Marianna Kivirantaan sähköpostitse.

Ryhmään ilmoittautuminen tapahtuu MyClubissa osoitteessa www.wasateamskaters.myclub.fi. Jos lapsi ei ole aikaisemmin luistellut Wasa Team Skatersissä, tulee aluksi luoda uusi käyttäjätunnus. Valitse käyttäjätunnuksen luomisen yhteydessä ryhmäksi kehitysryhmä Little Islets. Kun olet tehnyt tunnuksen MyClubiin, avaa Tapahtumat -osio ja etsi "Ilmoittatuminen Little Islets kehitysryhmään kaudelle 2023–2024". Vinkki: muuta tapahtumien näkymä kalenterista listaksi, niin löydät ilmoittautumisen helposti!

Valmentajat:

Marianna Kiviranta

Jenna Majaharju

Harjoitusajat:

• Sunnuntaisin klo 11.30–12.30 jää ja klo 12.45–13.15 jumppa.

Harjoitusmaksut:

• 45 e/kk: Sunnuntain harjoitukset (1 jää ja 1 jumppa viikossa)

Lisätietoja ryhmästä:

mariannakiviranta(at)gmail.com