Kuntoluistelu

Kuntoluisteluun ovat tervetulleita kaikki luistelusta innostuneet taitotasosta riippumatta. Harjoitukset muokataan taidoillesi sopiviksi, olit sitten vasta-alkaja tai kilpauran lopettanut luistelija. Jäällä keskitytään perusluistelun kehittämiseen kerran viikossa rennossa porukassa.

Ilmoittautuminen ja kokeilukerta:

Voit tulla kokeilemaan kuntoluistelua ilmaiseksi. Erillistä ilmoittautumista kokeilemaan ei tarvita, mutta mikäli sinulla on jotain kysyttävää, voit olla yhteydessä valmentaja Laura Airioon sähköpostitse.

Ryhmään ilmoittautuminen tapahtuu MyClubissa osoitteessa www.wasateamskaters.myclub.fi. Jos et ole aikaisemmin luistellut Wasa Team Skatersissa, sinun tulee aluksi luoda uusi käyttäjätunnus. Valitse käyttäjätunnuksen luomisen yhteydessä ryhmäksi kuntoluistelu. Kun olet tehnyt tunnuksen MyClubiin, avaa Tapahtumat -osio ja etsi "Ilmoittatuminen kuntoluisteluun kaudelle 2023–2024". Vinkki: muuta tapahtumien näkymä kalenterista listaksi, niin löydät ilmoittautumisen helposti!

Valmentaja

Veera Österberg

Harjoitusajat

Harjoitukset perjantaisin klo 18.00-19.00. Syyskauden ensimmäiset harjoitukset järjestetään.

Hinnasto:

Ryhmässä ei ole erillistä kuukausimaksua, vaan kuntoluistelu toimii 10 kerran kortilla. 10 kerran kortti maksaa 105,00 euroa.

Lisätietoja ryhmästä:

veera.osterberg(a)hotmail.com